יום רביעי, 18 במרץ 2015

החלפת מדחס במזגן

בכל מזגן יש מדחס קרה לכם פעם שהזמנתם טכנאי מזגנים שמזגן לא עבד או שקיצר ישר התיקון מזגן הראשון שצץ הוא שהלך מדחס. זהו שטכנאי מזגנים אומר לכם הלך מדחס צריך לבדוק חוות דעת נוספת מטכנאי מזגנים מומחה בעל וותק רב שיכול להיות שיוכל להציל לכם את המדחס במידה והוא אכן לא התקלקל .

איך נדע עם הלך המדחס במזגן ?

המדחס הוא תיקון היקר מכל סוגי תיקון מזגנים. הזמנתם טכנאי מזגנים ראה שמדחס לא מתניע ניסה מספר פעמים להתניע את המדחס ולבסוף אחרי מאמצים רבים המדחס לא התניע וטכנאי מזגנים קבע שצריך להחליף מדחס ואחרי שאומר את המחיר של תיקון מזגנים של החלפת מדחס רובם עושים חישובים כמה עולה מזגן חדש ולפעמים שווה לקנות מזגן חדש מאשר לתקן את המזגן . רק עם מדובר במזגן שעולה יקר למשל מזגן מיני מרכזי 5 כ"ס עולה היום יקר לא יהיה שווה להחיף לחדש אלה לתקן החלפת מדחס רגע לפני החלפת מדחס שווה להביא טכנאי מזגנים מקצועי בעל וותק רב שיבדוק שוב את המזגן אולי הראשון פיספס משהו.

לאתר המומחים הגיעו המלצות רבות על טכנאי מזגנים שטכנאי אחרים אמרו שהלך מדחס . והזמינו שוב טכנאי מזגנים ותיקן להם את המזגן. והיום המזגן מקר ומחמם כמו שהיה בתחילה.

עלות החלפת מדחס 

החלפת מדחס מתבצע רק ע"י טכנאי מזגנים מוסמך לבצע תיקון מזגנים מסוג הזה. לכן הזמנת טכנאי מזגנים ע"י המלצות חשובה מאד. במקרה והגיעו אליך טכנאי מזגנים ואתם רוצים להחליף מדחס המחירים הם שוק והמחירים של  החלפת מדחס תלויה בגודל המזגן כמה כוחות סוס המחיר נע בין 2500-4000 ש"ח רוב המקרים של החלפת מדחס היא במזגנים של מיני מרכזי של מ-3 כוח סוס.

הסיבות שמדחס לא תקין

שהמדחס מתחיל נוצרות תגובות למזגן כמו קצר או שהמזגן לא עובד וזה התפקיד של טכנאי מזגנים למצוא את הפיתרון של המזגן ולבצע תיקון מזגנים מקצועי. הסיבות שהמדחס לא תקין שהמזגן מקצר מספר פעמים ומקצר את המזגן בלבד שוב יכולות להיות סיבות אחרות כגון קבל מנוע מאוורר במקרה והמזגן מקצר סיכוי גבוהה שמדחס לא תקין.


אין תגובות: